Måske du så os i TV?

Måske du så os i TV?

Måske så du os i TV?

Selv om vi ikke helt fik overbevist løverne om vores stærke produkter, og vigtige formål, var det en ekstrem stor oplevelse og en meget lærerig proces at være med i programmet. Da vi i sin tid modtog en invitation om at deltage i det populære programformat, var det dog ikke uden betænkeligheder.
Vi var godt klar over, at vi måske var på et tidligt stadie i forhold til vores forretning og havde en opgave i at forklare om sundhedsfremmende rengøring i et umodent marked.
Det at udfordre konventionelle metoder, skabe opmærksomhed om sunde bakterier samt udvikle produkter med probiotika er stadigvæk et nyt fænomen. Men vi har en klar mission om at udbrede kendskabet om sunde alternativer. Derfor tog vi udfordringen til os. Programmet gav os en unik mulighed for at fortælle om unødig brug af kemikalier og antibakterielle midler i hjemmet og være med til at inspirere seerne til at bidrage positivt til en mere bæredygtig livsstil, der gavner miljøet.

Hvad er der sket siden optagelserne?

Siden optagelserne i august sidste år er der sket en masse positive ting i vores virksomhed. Vores salg er steget markant, vi har fået flere bud fra potentielle investorer (som vi dog har takket nej til), og så er vi ikke mindst i gang med at etablere en udviklingsafdeling samt vores egne produktionsfaciliteter. På den måde kan vi i højere grad matche efterspørgslen fra vores kunder, udvikle nye produkter og skalere forretningen til nye markeder i udlandet. Vi ser positivt på fremtiden og glæder os til at udbrede kendskabet til sunde bakterier til gavn for os alle.